REGULAMIN STREFY B2B MAROKO PRODUKT
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez
MAROKO PRODUKT Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie, za pośrednictwem Strefy B2B https://b2b.marokoprodukt.pl/logowanie (zwanej dalej Strefa B2B) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Maroko Produkt Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1. DEFINICJE
- Sprzedawca – oznacza MAROKO PRODUKT Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie (62-002) przy ul. Jeżynowej 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000442881 o kapitale zakładowym 5.000 zł, o numerze NIP 972-124-19-80, o numerze REGON 302300027, będącego właścicielem Sklepu Internetowego Strefy B2B.
- Magazyn - oznacza punkt nadawania oraz odbioru przesyłek adres: Maroko Produkt Sp. z o.o. ul. Nowe Tłoki 68A, 64-200 Wolsztyn.
- Kontrahent – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, która dokona rejestracji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Użytkownik – Kontrahent lub osoba fizyczna upoważniona przez Kontrahenta do jego reprezentowania i dokonywania działań w Strefie B2B Maroko Produktu.
- Konto Użytkownika – oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika panel, uruchomiony na rzecz Kontrahenta przez Sprzedawcę.
- Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną na zasadach ustalonych w Regulaminie, niezbędną dla korzystania przez Użytkownika/Kontrahenta ze wszystkich dostępnych dla nich funkcji Strefy B2B.
- Login – oznacza indywidualne oznaczenie Użytkownika w postaci należącego do Użytkownika adresu e-mail, wymagane wraz z Hasłem do rejestracji oraz zalogowania się do Konta Użytkownika w Strefie B2B.
- Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Użytkownika/Kontrahenta, niezbędnych dla zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika w Strefie B2B. Hasło ustalane jest przez Użytkownika podczas dokonywania Rejestracji Użytkownika w Strefie B2B. Bezpieczne hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, zawierać małe i duże litery, cyfry oraz znaki specjalne (np. &, @, !).
- Produkt - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strefy B2B, przeznaczony do sprzedaży.
- Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie oraz umowie o współpracy między Kontrahentem a Sprzedawcą, o ile zawarto odrębną umowę o współpracy.
- Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Kontrahentowi przez Sprzedawcę Towaru określonego w zamówieniu, za pośrednictwem Dostawcy, lub na życzenie Kontrahenta poprzez odbiór własny w Magazynie Sprzedawcy.
- Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje ze Sprzedawcą w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
- Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Strefy B2B.
- Strona Internetowa Strefy B2B - oznacza stronę internetową pod którą Sprzedawca prowadzi Strefę B2B, działającą na domenie www.marokoprodukt.pl.
- Cena – oznacza cenę danego produktu znajdującego się na Strefie B2B. Cena określona jest w złotych polskich netto (bez uwzględniania podatku) oraz brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, które doliczane są podczas finalizowania przez Kontrahenta/Użytkownika zamówienia.
- Newsletter - Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim korzystającym ze Strefy B2B Kontrahentom/Użytkownikom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji o produktach, w szczególności o promocjach, nowościach, sposobach ich wykorzystania oraz innych ważnych informacji, na podany przez Kontrahenta/Użytkownika adres e-mail.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Wszelkie prawa do Strefy B2B, w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Strefy B2B, a także do formularzy, wzorów zgłoszeń, treści umieszczanych na Strefie B2B, opisów produktów, zdjęć produktów i logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie.
- Korzystanie ze Strefy B2B następuje za pomocą sieci Internet i Strony Internetowej Strefy B2B, jako zasobu systemu teleinformatycznego oraz informatycznego Sprzedawcy.
§ 3. ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY B2B
- Korzystanie ze Strefy B2B oznacza każdą czynność Kontrahenta/Użytkownika, której celem lub skutkiem jest dostęp do treści zamieszczonych na Stronie Internetowej Strefy B2B, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
- Korzystanie ze Strefy B2B możliwe jest wyłącznie na zasadach i w zakresie określonym w Regulaminie.
- Sprzedawca podejmie niezbędne kroki, aby korzystanie z Strefy B2B było możliwe dla Kontrahentów/Użytkowników w ramach popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Sprzedawca nie daje jednak gwarancji i nie ponosi odpowiedzialności za to, że każda opcja konfiguracyjna sprzętu elektronicznego posiadanego przez Użytkownika, pozwoli na korzystanie ze Strefy B2B.
- W celu korzystania z Usług udostępnionych w Strefie B2B, niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika działającego i aktualnego konta poczty elektronicznej.
- Kontrahent/Użytkownik Strefy B2B nie posiada uprawnień do dokonywania jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafiki czy zasady działania Strefy B2B.
- Zabronione jest dostarczanie przez Kontrahenta/Użytkownika wszelkich treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Kontrahenta/Użytkownika Strefy B2B, Strony Strefy B2B lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, zasadami współżycia społecznego, z naruszeniem dóbr osobistych osób trzecich lub uzasadnionych interesów Sprzedawcy.
- Użytkownik jest uprawniony do korzystania ze Strefy B2B wyłącznie na użytek własny lub na rzecz Kontrahenta którego reprezentuje. Zabronione jest wykorzystywanie funkcji i treści Strefy B2B w celu podejmowania przez Użytkownika działań naruszających interes Sprzedawcy.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych Użytkowników i Kontrahentów przez osoby nieuprawnione, dlatego powinni oni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 4. REJESTRACJA
- Utworzenie konta Użytkowania następuje przez dokonanie przez niego samodzielnej i dobrowolnej rejestracji w Strefie B2B.
- Rejestracja jest konieczna do składania przez Użytkownika zamówień za pośrednictwem Strefy B2B.
- Kontrahent/Użytkownik rozpoczyna Rejestrację poprzez wypełnienie udostępnionego formularza na stronie Internetowej Strefy B2B - https://b2b.marokoprodukt.pl/rejestracja
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:
a) Kontrahent/Użytkownik powinien wypełnić wszystkie wskazane pola formularza rejestracyjnego;
b) dane wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Użytkownika i/lub Kontrahenta i być zgodne z prawdą, przy czym wyłącznie Użytkownik ponosi odpowiedzialność za prawdziwość wpisanych danych;
c) Użytkownik zobowiązuje się do zapoznania i zaakceptowania warunków Regulaminu;
d) Użytkownik rejestrując się na platformie wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celu weryfikacji i prowadzenia konta.
- Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
a) zapoznaniem się i akceptacją przez Użytkownika warunków Regulaminu;
b) zawarciem umowy o świadczenie usług przez Sprzedawcę w postaci prowadzenia Konta Użytkownika;
c) upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Użytkownika zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Użytkownika.
- Fakultatywne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o których mowa w ust. 4 d powyżej oznacza że:
a) zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta;
b) Użytkownikowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania i usuwania danych osobowych;
c) powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
- Użytkownik zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Użytkownik ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Użytkownik otrzyma od Sprzedawcy nowe hasło na adres email będący loginem, które będzie mógł zmienić na własne Hasło.
- W wypadku gdy Użytkownik zapomni Hasła, może zwrócić się za pośrednictwem formularza znajdującego się w Strefie B2B o zresetowanie Hasła.
- Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych w Strefie B2B. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Użytkownik zobowiązuje się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
§ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ICH REALIZACJA
- Informacje zawarte w Strefie B2B nie stanowią oferty Sprzedawcy.
- Użytkownik może składać zamówienia przez Strefę B2B przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę za pośrednictwem Strefy B2B.
- Sprzedawca realizuje zamówienia Użytkowników wyłącznie w przypadku braku zaległych płatności Kontrahenta i nieprzekroczonego przez niego limitu kupieckiego wynikającego z łączącej ich umowy handlowej, o ile taką zawarto.
- Użytkownik dokonuje zamówienia, wybierając Produkt, którym jest zainteresowany, określając jego ilość i poprzez kliknięcie w ikonę koszyka, dodaje go do „KOSZYKA”. Użytkownik po zebraniu całości zamówienia określa adres dostawy, sposób wysyłki i płatności. Po określeniu wszystkich tych parametrów, Użytkownik po wybraniu polecenia „FINALIZUJ” składa zamówienie wysyłając formularz do Sprzedawcy. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów. Aby móc skorzystać z darmowej wysyłki łączna wartość koszyka netto musi wynosić 500 zł. W wypadku zamówienia poniżej tej wartości Użytkownik otrzyma informację o konieczności zwiększenia wartości zamówienia lub informację o koszcie wysyłki.
- W przypadku braku zamówionego Towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Użytkownika z innych powodów, w tym także, gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Użytkownika drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
- Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Użytkownikowi:
a) anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Użytkownika zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Użytkownika zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa)
c) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Użytkownika powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Użytkownik nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem zamówienia).
- W przypadku braku zamówionego Produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Użytkownika z innych przyczyn, w szczególności w przypadku niemożności pozyskania przez Sprzedawcę zamówionego Produktu w racjonalnym terminie, może on odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydzieści) dni od daty jej zawarcia.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Użytkownika do Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 (czternaście) dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania Strefy B2B i/lub Strony Internetowej Strefy B2B, w tym w razie wyświetlenia błędnych cen, lub opisów Towarów.
- Użytkownik otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.
- Ceny na Stronie Internetowej Strefy B2B zmieszczone przy danym Produkcie:
a) są cenami netto (bez podatku VAT) i brutto (z podatkiem VAT) określonymi w złotych polskich;
b) nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Użytkownik jest informowany w trakcie składania zamówienia.
c) nie zawierają informacji odnośnie ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski.
- Ostateczną ceną wiążącą strony umowy sprzedaży jest cena Produktu zawarta na Stronie Internetowej Strefy B2B w momencie składania zamówienia przez Użytkownika.
- Kontrahent , z którym Sprzedawcę wiąże stosowna umowa, dokonuje płatności za zamówione Produkty po otrzymaniu faktury VAT w terminie wskazanym na fakturze, przelewem bankowym, na rachunek bankowy Sprzedawcy. Sprzedawca dostarcza fakturę VAT wraz z Dostawą zamówionego Towaru, chyba że Użytkownik/Kontrahent wyraźnie określi inny sposób dostarczenia faktury VAT.
- Użytkownik może modyfikować zamówienie, do chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Użytkownika informacji potwierdzającej przyjęcie zamówienie do realizacji przez Sprzedawcę. W szczególności, zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia, anulowania całości lub części zamówienia, zmiany adresu Dostawy. W przypadku dodania przez Użytkownika nowych Towarów do zamówienia będącego już w trakcie realizacji, lecz przed nadaniem przesyłki przez Sprzedawcę, może to wpłynąć to na przedłużenie czasu realizacji zamówienia.
- Sprzedawca może zamieścić w Strefie B2B informację o liczbie orientacyjnych Dni roboczych, niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Zamówione Towary są dostarczane do Użytkownika za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia, lub poprzez odbiór własny w magazynie Sprzedawcy, albo też na inny adres wyraźnie wskazany przez Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązany jest zbadać dostarczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika/reprezentanta Dostawcy i ma prawo domagać się od pracownika/reprezentanta Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
§ 6. REKLAMACJE I GWARANCJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Użytkownik ma prawo do zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Reklamacja o której mowa w ust. 7 powyżej może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien podać swój Login oraz opis powstałego problemu. Sprzedawca, w miarę możliwości niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) Dni Roboczych rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.
§ 7. USŁUGI NIEODPŁATNE
- Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkowników, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
a) Prowadzenie Konta Użytkownika;
b) Newsletter
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Użytkowników w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Usługa prowadzenie Konta Użytkownika, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych §3, 4 i 5 Regulaminu.
- Usługa Newsletter jest świadczona w ramach użytkowania Strefy B2B.
- Użytkownikowi przysługuje prawo zgłoszenia Sprzedawcy uwag w związku z korzystaniem z wskazanych powyżej usług nieodpłatnych. Uwagi winne być złożone w formie elektronicznej. Sprzedawca, w miarę możliwości, lecz nie później niż w terminie 14 Dni roboczych udziela odpowiedzi na uzasadnione zastrzeżenia Użytkownika na jego adres poczty elektronicznej, podany w zgłoszeniu uwag.
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Użytkownika i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Sprzedawcy lub innych Użytkowników i/lub Kontrahentów, naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Użytkownika i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Użytkownika zabezpieczeń Strefy B2B lub inne działania o charakterze hakerskim. Zablokowanie dostępu do Konta Użytkownika i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania tego dostępu. Sprzedawca zawiadamia Użytkownika i/lub Kontrahenta o zablokowaniu dostępu do Konta Użytkownika i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Sprzedawca jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną i udostępnianiu Strefy B2B, w razie:
a) modyfikacji, modernizacji, rozbudowy lub konserwacji systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy;
b) siły wyższej, działań lub zaniechań osób trzecich;
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Strefy B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, w tym za utratę przez Użytkownika lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Sprzedawca odpowiada jednak, jeśli utrata przez Użytkownika lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Użytkownika, w tym za korzystanie przez niego z Strefy B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
- Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, łączące strony umowy oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 9. DANE OSOBOWE I PLIKI "COOKIES"
- Administratorem danych osobowych Użytkowników przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę na zasadach określonych w dokumencie - Polityka Prywatności zamieszczonym na Stronie Internetowej Strefy B2B.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony Internetowej Strefy B2B, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika.
- Mechanizm plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Strefy B2B na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy tych urządzeń oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w tych urządzeniach ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Użytkownika.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies" w celu:
a) zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Użytkownika;
b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
c) statystycznych.
- Każdy Użytkownik ma prawo wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Strefy B2B.
§ 10. ROZWIĄZANIE UMOWY
(nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)
- Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
- Użytkownik, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania zablokowania/usunięcia Konta Użytkownika przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Użytkownika, przy czym rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 (czternaście) dni.
- Rozwiązanie umowy nie zwalnia Użytkownika z wywiązania się ze zobowiązań względem Sprzedawcy, jeżeli w dniu rozwiązania umowy takie istnieją.
- Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Kontrahenta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Kontrahenta podczas Rejestracji. Wypowiedzenie może dotyczyć umowy zawartej z Kontrahentem i/lub umów zawartych na jego rzecz dotyczących poszczególnych Użytkowników.
- Po upływie okresu wypowiedzenia Sprzedawca blokuje Konto, którego dotyczyło wypowiedzenie.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Strefy B2B i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy Strefy B2B.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Stron Internetowych Strefy B2B.
- Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez wyświetlenie komunikatu o dokonanych zmianach, widocznego po zalogowaniu się Użytkownika w Strefie B2B.
- Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 (siedem) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 10. Niezgłoszenie zastrzeżeń w powyższym terminie skutkuje akceptacją przez Użytkownika wprowadzonych zmian do Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Strefę B2B do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Użytkownika.
- Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu wiążą strony o ile nic innego nie wynika z Umów łączących Sprzedawcę z Kontrahentem, których postanowienia mają pierwszeństwo przed regulacjami zawartymi w Regulaminie.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2022 r.